ge mig mat, en resa och en liten hund

nu är det loov! kommer sitta sjukt fint. Fins bara grejer att se fram emot nu. Julafton, ullared med malin och johanna, nyår(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

avlslutningen var ju som sagt frivillig och jag gick på den. Inte så värt alltså. Jag trodde det skulle bli såhär julmysigt, och man skulle tycka det va lite tråkigt att gå på lov, men tväärt om! Dagen ska spenderas med Elsa på stan. Hon ska köpa en sista julklapp till sin mamma, och jag bara hänger med. Kanske blir att köpa en ny tröja som jag såg på HM igår, men tror jag väntar med det. och vart är mina skor förresten?! jag beställde ju ett par, och dom skulle komma efter 2-3 dagar. Det är 3dje dagen idag, och dom har inte kommit :O blir lite halvt närvös, eftersom jag har planerat att ha dom på tosdag. men det löser sig, det gör det alltid ;) nästan.
kvällen blir nog bra med. Tror det blir att leka med robin, elsa och alla. får se lite, vi ska planera när vi åker till stan.







saknar västervik!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0