lördagkvällen

jessica här idag igen. såg ni skorna som jag la in igår? SJUKT SNYGGA! jag kunde bara inte låta bli med tanke på att det var fraktfri helg på nelly.com.. + att dom var billiga :D

lördagkvällen spenderades med lite olika folk. Vi hade ju tänkt att det skulle vara fest eller liknande, men det va det inte. Gizmo och Markus kom och hämtade oss och så bar det av till tenhult. Vi fixade oss lite och åkte till mejving och fidde. Men eftersom vi bara satt och glodde på pirates of the carabien eller va den nu heter så bestämde vi att vi skulle ta 20 i 10 tåget till habo, för att hälsa på lilla macus öhman. (jag och elsa då, för kom på att jag inte har sagt det, haha). När vi går mot stationen kommer det en bil bakom oss. När vi går, åker den långsamt bakom.. när vi stannar, så stannar den.. när vi gick mot den så åker den bakot..



Vi trodde ju såklart att det va gizmo och mackan som jävlades med oss. Men sen lite längre fram när dom inte kunde köra längre, så stoppar en random kille ut sitt huvud ur fönstret och frågar om vi ska ha skjuts någonstans. Shit vilken chock vi fick. Dom hette iallafall tim och stefan, och körde oss till habo. Va inte där alls länge, turtuduvorna låg och mös (fult ord) och jag satt vid datorn. Bilkillarna ringde efter ett tag, och kvällen slutade att vi hamnade hemma hos stefan och kollade på skräckfilm. Fredag den 13onde. iiih läskii.
När klockan började närma sig morgon så gick vi hem till gizmo och sov haha. tog 10 tåget hem och nu bara chillar jag sööönder :)


tänkte om jag skulle sitta och pilla lite med designen, eller rättare sagt headern. aja, ni märker ju om det är någon skillnad senare. och johanna, klänningen va sjukt snygg på de förra inlägget :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0