Maaaaalin hääääär

Fick en chock igårkväll, brittany murphy är ju död! Hon hittades igår i hennes badrum, hjärtat hade bara stanna på henne. Så sorgligt alltihopa. RIP på henne



Förövrigt har det vart världens mest onödigaste dag i skolan, två lektioner och man gjorde inte ett skit!
Fast fick reda på mitt betyg på företagsekonmi provet, såååå jävla besviken har jag aldrig vart på mig själv någonsin, jävla bokföringshelvete säger jag bara. De förstörda ALLT!
men inte tjura för det, har lov nu så det känns grymt skööönt + att imorgon lär bli världens bästa dag med min erik.
men nu ska lilla malin johanni ut och åka skridskor och sen antar jag att det blir att dra hem till någon och dricka te och titta på film, sweeeeeeeeeeet


PUSS

minns ni låten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0