Maaaalinski

Julafton är en dag som är överskattad till max, okej det är väll mysigt och så men inte mer med de. Det är äcklig mat och tråkig släkt och hela daaagen är bara seg för man ska vänta på precis aaaaaallting!

Okej, det har inte vart jätte hemskt heller det har varit helt okej iår. Min erik kom sen vid halv åtta och gjorde min dag kan jag luuuuugnt säga. Vi drog ut i snön och åkte tefat, såå sjukt kul hade vi och jag va livrädd, haaha.
Bellade dessutom en gång och slog i svanskotan för att mina skor är så hala, haha
Efter ett tag drog vi hem för jag började frysa så in i. Vi tinade upp oss genom ett varmt bad, det va riktigt nice faktiskt när man var så nerkyld.
Så nu är jag riktigt glad, jag bubblar, haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0