me plus you

jessipessi här..dan före den storda dagen. vafan det va ju 2008 nyss? tiden går lite för fort med tanke på att vi nästan dör snart. hahah, ja man ju välja att sörja över att det blir 2010 eller va glad. Jag tror jag vänder på mitt humör och säger: TAGGAA! de kommer bli så sjukt kul imorgon :D!

ska till stan vid 3/4 tiden med elsa och fixa det sista tills imorgon. strumpbuxor, muggar, godis, dricka o.s.v :) vi ska chillförfesta och käka lite innan, och vi är ett superbra gäng :)

igår var jag på ullared, köte typ en väska, lite smycken, smink och en stackars tröja. Ja var typ sjuk och hade ingen lust alls, och mormor körde mig i kundvagn hela dagen. hiih. när jag kom hem blev det mys och fiiilm.

nu tänker jag inte skriva mer, håller på med nyårsskivan och ska städa mitt rum med. PUSS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0