mini jul men familjen wilhelmsson

vilken härlig kväll igår. Lekte med Elsa, Anton, Robin, Emil och David. Vi kollade på film och chillade typ :) anton skulle ta halv 1 bussen hem, men av mitt misstag hade jag kollat fel, så den bussen kördes bara på fredagar.... haha, så vi gick ut, jag elsa och anton och lekte i snön, tills hans mor kom och hämtade honom. Vi fick oss flera skratt igår iallafall. haha, tex anton skulle beskriva för dom andra vart han bodde, och istället för att säga "vet ni vart sanda ligger?" säger han: "vet ni var sandra ligger?" ohshit vad vi skrattade, iallafall jag och elsa :D
sen tog robin sönder ett glas, och mamma blev typ arg... haha, och istället för att säga att det var han sa jag att det var jag som tog sönder det, men robin skämdes som fan, och det va as kul! hahaha. fick bli en fin bild som gjordes igår, hihi :)





idag vaknade jag upp hos elsen, käkade frukost och jag satt och kollade på henne när hon spelade "zoo" på facebook, huuur länge som helst. kvinnan är besatt :O sen kollade vi på en skit rolig film och lite grejer. Vid 4 hämtade min mamma mig och vi åkte till mormor och morfar. Åt midag och öppnade lite julklappar, och fick en hel del roliga saker. Jag fick 1000 kronor i presentkort på hela a6 :) ett jätte fint halsbland, ett manikyrsett, och massa olika inflyttningssaker. Typ en osthyvel, och en rosa spagettisak :D böandannat då..
fint va? haha, imorgon ska vi till mina kusiner. kommer bli awesome eftersom jag älskar julen. Och hoppas att alla får en uuuuuuunderbar dag imorgon nu :)





/ jessica






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0