söndag och jag är död

Hej på eer. Jessica här!
läget är sådär, är fortfarande bakis och har ont i hela kroppen efter helgen. Malin hade fest i fredags, det va så sjuukt roligt :) började med att jag, elsa, johanna, malin och carro lagade mat och förfestade lite smått, sen kom det annat folk. Lite flippad då och då, men det va ändå superbra, och vi slutade inte förens lördagmorgon, och det är exakt så det ska va! Vi tog en massa bilder, men malins kamera är borta :S Får se om hon hittar den, isåfall kommer bilderna in!
Lördagen va ju inte direkt lika kul.. eftersom vi inte hade gått och lagt oss och var tvungna att städa. Men, haha, kan inte säga att jag städa så mycket (a) jag, elsa, koffe, robin och marcus låg och kollade på film, medans de andra tjejerna fick göra de jobbet.. hahah :D
dagen slutade med att jag följde med elsa hem, och med en pizza såklart. Kollade på massa filmer, och bara dog typ. Idag har jag pluggat heela dagen. Har nämligen prov imorgon och på tisdag!

Malin kommer snart, ska sova här. Det blir att kolla på paradise och entoruage som vanligt.
Blev ett tråkigt inlägg. Men det får ni leva med! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0