sooo cold!

jessicaa här. Känns jätte konstigt att skriva varje dag som jag har gjort några dagar nu. men fint är det, och statistken va bra igår, tummen upp!

dagen har varit händelserik. Började med att jag skulle till tandläkaren vid 8. Så jag och mamma sätter oss i bilen för att åka, men bilen går inte igång. Vi sitter där typ 15 minuter tills vi får ringa morfar som kommer och fixar allt. När jag kom till tandläkaren var jag typ 15 minuter sen, men det gjorde inget. Jag trodde att jag skulle betala 100 kronor för att jag inte var där förra veckan, men hon hade glömt att knappa in det i datorn så jag fick behålla pengarna (H). När jag kommer till skolan, ungefär tjugo i 9, får jag veta att alla lektioner fram till kvar över 11 är inställda, så jag ringer mamma fort som fan så att hon ska komma tillbaka och hämta mig i skolan. Så hon kör mig till Malin. Va där en timme ungefär sen åkte vi tillsammans till skolan. Gjorde ju såklart bort mig i bussen också.. haha. 114 är byggda på ett jävla konstigt sätt alltså. jag skulle sätta mig ner, men så är det typ hyllor som man ska lägga sitt bagage på en meter över säterna, så jag slåt ju såklaart i mitt huvud. Ont gjorde det och pinsamt va det! kommer fram till skolan, har 2 tio minuters lektioner fram till 3. piggt! fick även två "julklappar" av våra lärare, elisabeth och linda.
1. lusebulle, peppakaka och julmust
2. lov idag istället för imorgon
Det va frivilligt om man ville gå och se på själva underhållningen imorgon från 9 till halv 10. Men tror att jag emma och amanda skulle göra det ändå. Malin den latmasken ska va hemma och sova -.-
Iallafall, gick på stan med ballen och carro efter skolan och köpte de sista julklapparna, sen tränade vi, och nu sitter jag hemma i fetaste filten och lyssnar på bästa musiiiken. :)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0