wazaapppapapp

hejsan, jeSSIcaaA här :) allt bra? själv är det super, förutom att jag känner mig lite hänig, men inget kommer att förstöra min kväll för det. berättar mer om det senare!Igår va as chill, vi va ett gäng.. Jag, johanna, elsa, malin, erik, david, olof, marcus, rogö, henke, oscar och robin :) käkade pizza och kollade film, fett fint.
Ikväll blir det nog party. Kanske tenhult, det rykatdes om att bada tunna, får se lite. Kör uppdatering imorgon om ikväll så får ni veta :D

Malin har fortfarande inte skickat bilderna från hennes fest som va för en vecka sen...... SJUKT SEG kvinna, iiinte okej ;)  så därför får ni nöja er med en bild på mig :O









som de flesta vet så har jag ju en tatuering, på benet. Och jag funderar på att göra en till någon gång under våren. Antingen i nacken, eller på höger handled. Om det skulle vara i nacken så blir det att jag skriver 1993 i någon cool text med några små stjärnor runt. Blir det på handleden så tänkte jag skriva något. Typ "carpe diem" eller liknande, Eller gör jag 1993 grejen där. Får se lite. Mamma är inte jäätte glad över att jag vill göra en till, men det ska nog gå att fixa :D här kommer en bild på min nuvarande. Inte jättebra bild jag vet, men den duger. Och för er som är efterblivna och inte ser vad det är, så är det ett J med massa krumilurer runt. hihi





tänkte köra en liten lista på musik också som jag tycker är bäst just nu.

1.
drake - best i ever had

2.
t-pain feat young joc - let me buy you a drink

3.
jesse mccartney feat t-pain - bodylanguage

4.
jason derulo - we could make love

5.
lilla alen - who'd have known




allt för mig idag :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0