jessicaaaaa

heeeeeejsan!
allvarligt, titta på killen på videon. Hur synd är det inte om honom? satt och skrek i klassrummet innan när jag såg den för första gången. Usch, men snacka om skadeglädje.






Denna dagen har varit så otroligt seg. Slutade vid 4 ungefär, då vi egentligen skulle träna. Men gjorde jag det? nej, åkte hem och satte mig och pluggade 2 timmar istället.. som om det valet var bättre.
Jag och Malin har varit lite småkinkiga på varandra i skolan idag :D sjukt lamt, för jävlar vad vi garvar när vi kommer på hur tjuriga vi låter. 
Btw så sov hon hos mig igårkväll. "vi ska lägga oss tidigt". Så säger vi jämt, men jag tycker inte det är så tidigt när man somnar runt 1, halv 2 på vardagar. Sen.. vad är det här med att prata i sömnen? Både jag om malin gör det all the time. Jag vaknade av att jag själv snackade massa skit inatt, och det var inte bara 1 gång, utan kanske 5. helt stört!

Och jag tänkte tipsa alla girls om en kille i min klass. Ferdinand ;)! Han är desperat ute efter en flickvän, och han skulle kunna göra vad som helst för att få en, ungefär så lät det idag på han i skolan iallafall. Han har själv lagt upp som en liten kontaktannons om sig själv på bilddagboken där han heter 'tjurenferdinand' (trorjag), så det är bara att kika in. hihi!

Min mamma kom och hämtade mig innan bakom filmstaden, då jag ser typ 3 tjejer och 2 killar komma mot mig. Samanlagt hade dom ungefär 50 toffsar på benen, 3 sprayflaskor i håret och 4 foundationburkar på läpparna.. hallå? ni ser inte mänskliga ut! Och grejer är att man väljer själv att man vill se ut så? hm, skumt.
Men slut på klagandet och skrivandet. puss!

  



LEV LIVET OCH KNOGA INTE FÖR MYCKET!
jessica wilhelmsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0