jeeessssicaaa

jag blir allvarligt galen! Jag saknar dig så sjukt mycket. Det är en sak om man inte vill eller orka träffa någon en dag på grund av att man har annat för sig, för då kan man ändå träffas. Men om den är på andra sidan jordklotet så går det juu inte. (inte för jag har en anning vart grancanaria ligger, men det lät bra). Man försöker ju tänka att det kommer gå fort och att det snart är helg och då är han hemma. Men hallå.. det är typ måndag. Imorgon är det tisdag, sen onsdag, sen torsdag, sen fredag, sen lördag. Det är huur länge som helst kvar! och alla dagar ser lika dana ut den här veckan, och bara det gör att det går änu mer långsamt. Men jag får väll se det possitivt som Malin säger, kommer ju bli as glad när vi väl träffas igen :) j






breath slow - alesha dixon



btw, duktigt malin med inlägget där innan! hörde rykten om att det kommer ett till senare ikväll, får se om hon talar sanning ;)
annars blir det bara chill för min lilla del, ska upp till mormor och duscha eftersom våran dusch inte funkar, sen paradise hotel!



fick bli en bild på den skönaste idioten i programet :D


lev livet och knoga inte för mycket!

jessica wilhelmsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0