jessica

hahah ursäkta för ett lamt inlägg innan, sjukt vad vi garvade åt det iallafall!



jesse & t-pain har gjort en låt tillsammans, vilket jag aldrig trodde skulle hända. Jag har ingen anning om den är ny eller gammal, hörde den första gången idag :O men den är jävligt bra iallafall, man blir typ glad när man hör den. Tog ju låten från youtube, så det är någon annan låt i slutet, men det får ni stå ut med.



detta eviga tjat om sprutan för svinskiten. Jag tänker inte ta den :p Mamma vill att jag ska göra det, och mormor säger att hon dödar mig om jag inte gör det. Men jag har en egen liten teori, tänk om.. det fins något i vaccinet som utlöses i kroppen om några månader, och dödar alla som har tagit den. Så är det typ jag, malin och några andra tusen i världen kvar, hade vart sådär. Så jag tycker inte att fler tar den :) jag kan ju faktisgt ha rätt.

Snart kommer malin, och hon ska sova här. Vi ska kolla på paradise, och göra engelska bokrecention :( suger balle. BTW, så funkar duschen igen. och jag är glaad :D


lev livet och knoga inte för mycket!
jessica wilhelmsson


Kommentarer
Postat av: Johanna

Meeeeen :( då kommer ju jag dö om det är så!

Sprutan är inte farlig, jessica och malin är bara fega :D

2009-11-18 @ 20:35:02
Postat av: Jessica

helvete johanna, du får inte dö :O

2009-11-19 @ 08:49:04
URL: http://saladsblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0