JESSICA

hejhej alla kära läsare, haha innan ni börjar kika på vad jag kommer skriva idag vill jag bara förvana att det kommer bli ett lite långre inlägg.. beroende på att jag inte har skrivit på ungefär en vecka nästan.


Min vecka har till en början varit helt okej. Skolan har inte alls varit så jobbig när det gäller plugg och så, och det har varit endel inställda lektioner så det har blivit lite tidiga dagar också. Har tränat tre gånger om jag inte mins helt fel och vart med malin och elsa :) helgen blev ju inte riktigt som planerad. Det är sjukt jobbigt att bli dissad. Alla har nog varit med om det, och tjejer, ni vet vad jag pratar om. Men det är bara att bita ihop. Man kan inte styra över andras känslor, hur mycket man än skulle villja ibland. Men jag säger tack för tiden baby, jag har haft det så sjukt bra ♥ usch jag får tårar i ögonen jag bara tänker på det.


en del låtar är väldigt bra på att beskriva ens kännslor

men iallafall. Helgen fortsatte i fredags hemma hos malin, med erik robin och dennis. Kollade på film och åt kakor. mums. igår fixade elsen eventpass till DH, så jag och hon var där hela dagen och natten till klockan åtta på morgonen i morse. Det var rätt kul faktisgt. träffade endel sköna männsikor.






Och jag hittade en kundvagn i ett hörn, och kunde ju inte annat än att stå och tjata på elsa i fem minuter på att hon skulle köra runt på mig, och jag fick min villja tillslut! :D vilken slutade med att en idiot tog tag i vagnen och körde som en galning. och jag skrek, så en sån där vakt sa till mig. Och jag förstod verkligen inte varför jag inte fick åka i vagnen även om jag sa att vi skulle köra lugnt.. så vi stog och tjafsade i ungefär två minuter, tills jag ägde sönder honom och fick min villja där igenom med! hihi.

Hela den kvällen, eller morgonen kanske jag ska säga, slutade med att vi snodde en madrass i sovsalen och låg där någon timme :) Idag har jags sovit till klockan fyra, sen bara chillat, och så kommer kvällen fortsätta. Ska kolla på Paradise och entourage ikväll.


Jag är ju en tjej som oftast lyssna på RnB eller hiphop. Jag tycker verkligen inte om sån där musik som tillexempel coldplay, the killers eller liknande. Men det är en låt som jag har börjat gilla, eller rättare sagt två.
den första är just då coldplay, med låten Talk:



är det bara jag.. eller får man inte en sån där filmkännsla? :D Typ att det är en person som springer pågrundav att man är ledsen. haha fett gayyy är jag. Något annat som är gay är nästa låt som jag har fastnat för. Westlife med Bigger:



jag vet inte varför jag tycker den är bra. Men den är det iallafall. haha, enjoy.

det var allt för mig idag. hade bra nu och hoppas ni får en bra vecka!
puss gullungar
levlivetochknogainteförmycket!
jessica wilhelmsson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0