jessica, igen


den är så sjukt bra när han gör den!
taio cruz - everybody's changing



Malin suger på inlägg! haha :D hon är lite upptagen idag så jag gör lite utfyllnad för henne, men hon kommer skriva om gårkvällen senare.
Jag, just nu, sitter och kollar på finska lillamelodifestivalen. Dom ska precis avgöra vem som går vidare till nordiska finalen i stockholm. Den ni! hahah. Alla suger, allvarligt. Och dom sa precis vem som vann:



Detta är inte bra :D

Annars har dagen varit sjukt seg. Stängde av min mobil för första gången den här natten. Och när jag vaknar, är den borta?! jag har då antagligen tagit den i sömnen och lagt den någon stans. Och jag kan ju inte ringa efter den heller, efter som jag var dum nog att stänga av den. men jag hittade den till slut, inne i påslakanet, lyckat.
Denna veckan blir det träning varje dag! det ni, eller rättare sagt måndag till fredag. Jag ger er mer information om hur det gick i slutet av veckan istället.
sitter inne på msn nu också, camar med hampus:


fan jag får inte till det så man ser vad det står :( men jag orkar inte fixa med det mer.

(kan ju låssas att han skrev ungefär så där iallafall, haha)
HAN HAR FIXAT SPOOOOOTIFY TILL MIG :D så jag är jätte glad på han just nuu. tack så mycket vännen :) <3


malin upptaderar senare! pusspåer..
levlivetochknogainteförmycket!
jessica wilhelmsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0