jessica, typ igen!

hon är verkligen sjukt dålig på uppdatering :O jag har sagt till kvinnan flera gånger men hon lyder mig inte!
jag såg dock att det fanns ett inlägg som inte var publicerat men det va långt ifrån klart!
kanske lite ledsamt att jag har skrivit cirka 4 inlägg i rad, men det får ni stå ut med! ;)

Sitter i skolan nu. Har datakunsap. Försov mig litr halft idag, vaknade halv 7. Men det är ingenting mot malin. Smsade tjejen flera gånger i morse och frågade vart hon var.. men fick inte något svar, förens tio i 8 där det stod "helvete! jag har försovit mig! :O"
hahaha, du suger :)
Premiär av paradise hotel igår, och entorauge. Båda är sjukt bra! :D Så himmla fail när tjejen och killen skulle ha sex i paradise, och han inte trodde att någon på tven märkte. haha pinsamt!
men snyggast är ändå Peter. MJAU säger jag bara.
Denna datorn ville inte ladda upp bilder åt mig, så tyvär blir det ett ganska tråkigt inlägg :)
ville bara visa att jag lever eller något! puss

lev livet och knoga inte för mycket!
jessica wilhelmsson

 


Kommentarer
Postat av: jk tuffboy

va betyder knoga? =) "xoxo" (tyckte de passade till bloggeri o sånt)

2009-11-16 @ 18:00:15
Postat av: Jessica

Det är hemligt vettu ;) någon gång kanske vi berättar! :D

2009-11-19 @ 08:45:52
URL: http://saladsblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0