jessicaa

du är för bra, sjukt bra
du har allt
<3




soft dag! Hade dock engelskaprov imorse, gick faktisgt bättre än väntat, brandlarmet gick mitt i allt också så alla var ju tvungna att springa ut, så där känade man ju några poäng med :) annars har det inte hänt så mycket, tränade efter skolan med malin, åkte hem och hamnade här.

jag är lite halft död idag så jag kommer inte på så mycket att skriva, blir väll så efter ungefär 3 timmars sömn. Men jag kan ju alltid förklara hur jag fick världens sår på mitt baklår! På friskis låste vi in våra saker i ett skåp, och det är som över och underskåp, och jag nådde inte min väska som låg längst upp. Så jag tänkte att jag skulle vara lite smidig, och ställa mig i underskåpet och sen stäcka mig upp. När jag sen ska hoppa ner, så är sjävla underskåpsdörren öppen så jag hoppar och hamnar rätt på kanten! så sjukt ont gjorde det, typ kändes som jag skulle spy. fett ont. Och nu ser det ut som jag har gjort något helt annat, för jag går helt fukkat och kan inte sitta :o hahahahah!

sen är det ju mammas pojkar kväll med för sjuttton. det hade jag glömt, det är ju så sjukt bra :D patetiska idioter, det roliga är ju att hälften har redan pojkvänner hemma och är bara där för att sola och bada.
Men det får man iallafall inte missa!






hörs sen kanske. puss

lev livet och knoga inte för mycket!
jessica wilhelmsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0