JESSICAA!

lördag! skulle skriva godmorgon men kom på att jag vaknade vid halv 9, fast jag gick och la mig halv 3. Jag är lite halft deprimerad och kommer nog vara det ungefär en vecka. Men sånt man får stå ut med. Igår var vu ju som sagt på bio, jag jesper malin och erik. 2012. riktigt bra va det, sjukt verkligt såg allt ut. Men jag har ju problem med att sitta stilla så länge, och filmen var ändå typ 3 timmar lång. Så lite långtråkig måste jag nog säga att den var på en del ställen. Men annars var den sjukt bra! En annan grej som var rolig var att jag råkade säga något till Malin som var kul, så hon börjar asgarva, och det är inte bara jag som hör skrattet, utan alla andra i sallongen med. haha, bra där ;)
Som sagt så är det ju lördag, och nu kommer ju veckans grejer och allt, så varför inte köra igång.




den här grejen är ungefär samma sak som att Hissa något eller någon. Delvis så är det att statistiken på bloggen är bra just nu, och att vi handelselever inte behöver flytta upp till sandagymasiet. Det har nämligen vart ett himmla tjat om att Erkdahlberg inte har råd att ha kvar oss, men ändå så fick vi det. Men vi blir dom sista handelseleverna på ed, ever! rätt coolt :D 




jag har två saker här. dels att jesper har åkt bort till canarieöarna, men jag tror inte att en ända människa på denna jord har missat att jag kommer sakna honom. haha. Den andra saken är att våran dusch är pajjj! Eller det är något fel på avloppen så vattnet rinner inte ner. Jag kan inte duscha hemma.. Och våran hyresvärd är efterbliven, det kommer en kille som ska fixa detta om ungefär 1 och en halv vecka. Hallå? så länge? aja, det löser sig!











denna veckans babe är min bästa vän elsen! :D hon är så bra och det va typ 2 veckor sen vi sågs nu, men ikväll ska vi leka, tillsammans med malin och kanske johanna, får se om någon mer hänger på. här kommer bild på mig och sköningen.















jason dulero - whatcha say!
egentligen är refrängen i låten, en vers från 'imogen heap - hide and seek'. Men denna låten är sjukt bra. Men också sönderspelad för mig just nu, för när man väl har börjar lyssna på den, kan man inte sluta.




vi hörs förmodligen ikväll igen, och malin lär skriva ett sånt här inlägg också senare :)
lev livet och knoga inte för mycket!
jessica wilhelmsson

Kommentarer
Postat av: elsi

aw PUSS älskiwh!

2009-11-15 @ 17:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0