jessicaa

fy fan vad trött jag är. Sluade vid 11 idag, efter inställda lektioner, så åkte hem till mallan för att plugga. Och för en gångsskull gjorde vi det också. Det kanske vi nämde i det förra inlägget.. minns inte :)
åkte hem från henne runt 4, och har ungefär sovit sen dess!
Oj nu måste jag avbryta mig själv. sitter och kollar på Cops med ett öga och undrar hur efterblivna man egentligen kan vara? Det var en man som satt på i en bar och var lite för full. Polisen kom för att ta med honom, man han vägrar, och istället slänger han ölen i hela ansiktet och springer in till toaletten och gör en "snabbdusch"?
störd kille, men till slut fick ca 20 poliser tag honom, och nu är han i fyllecell. hahaha gud!
iallafall, vart var vi? juste.. sovit sen jag kom hem från Malin. Blev väckt av en telefon försäljare som ville att jag skulle köpa strumpor eller något. Också en sån där grej man stör sig sönder på.

Hade ju prov i datakunskap idag, gick skit bra. men det gör väll det när man har pluggat hur mycket som helst. Något som inte kommer gå lika bra är engelskaprovet imorgon. 124 glosor och massa grammartik. Jag kan ungefär hälften av allt, men ska sätta mig med boken igen när jag är klar här, om jag inte hinner somna om (a)
vid åtta kommer lilla jesper, mys. har saknar honom!



LEV LIVET OCH KNOGA INTE FÖR MYCKET!
jessica wilhelmsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0