Jessicaaaa

hejhej, jess här! Detta kommer bli ett kort inlägg för jag har ingen lust att skriva alls.
har pluggat sönder nela dagen, satsar mvg på datakunskapen ;) och för en gångs skull tror jag att jag kan få det.
Det har hänt så himmla mycket idag. Jag tänker inte dra upp allt, men det är sjukt.
bland annat har jag klippt lugg :) men det kan jag ju inte säga är något nytt för jag har ju haft det 40856 gånger innan, men det är nice.
Och störda killar lägger till mig på msn, och skriver störda saker. varför?! 4 stycken på 2 dagar.
"hej babe! är du sugen? ja fins alltid här, jag och camen, och du.. mm ta mig"
öööööh, hallå? usch :D

bjuder på en fin bild på mig och aisha (lady gaga) från halloween!
för det var nämligen allt från mig denna dag





LEV LIVET OCH KNOGA INTE FÖR MYCKET!
jessica wilhelmsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0