Jessicaaaa

Godmrgon turtuduvor! Hade tänkt att sova länge idag, men efter en tjatande mamma och en lögn med att det var 20 cm snö ute, så var jag uppe redan vid halv 12. Jag tänkte börja med att visa det här klippet med Johan glans:




HAN ÄR SÅ ROLIG :D räcker med att han öppnar munnen och jag asgarvar. sjukt bra!



Jag och mallan åkte ju som sagt skridskor igår, på råslätt. Jag och elsa har åkt där en gång innan och då var det inte en jävel förutom vi där, så tänkte ju såklart igår att det skulle va tomt när jag och malin kom dit med. (förutom robin, erik, dennis, finnen och vad nu alla hette som vi skulle åka med)
Men det var inte inte kan jag ju säga! 200 pers som åker runt som idioter och spelar hockey, så kommer jag och malin som knappt kan stå upp på skridskorna. hahahaha, och det var kallt! Jag bjuder på några bilder i slutet av inlägget :)
Men vi åkte ändå kanske en timma, men det är så överskattat! ;) Efter detta tog vi en sväng till Jesper, jag malin och erik då, och va hos honom med massa av hans kompisar. Helt okej var det, förutom att det kändes som jag hade feber för jag va sååå varm! :o runt 12 snåret åkte vi till donken då alla skulle käka, och en stund där på så åkte vi hem. Eller Erik skulle sova hos Malin så jag fick ju åka 26an själv, massa fylleäckel och fjortisar som skrek, det är för mycket för mig. hahaaa! Idag är det ju fars dag också, så mamma ska typ fira morfar, så mormor och morfar bjuder OSS på mat på resturang? hallå, det ska väll vara tvärt om, menmen, mat är gott.
Ni märker ju om Malin lägger in något senare, annars hörs vi imorgon! puss












haha det är för tjusigt, hur efterbliven man kan se ut :)

LEV LIVET OCH KNOGA INTE FÖR MYCKET!
jessica wilhelmsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0