Maaaaalin

jävla söndagar, alltid lika tråkiga!
idag MÅSTE jag städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag. Min garderob är som vanligt i soffan som ett berg. Sen efter det ut och springa och sen hem till Erka och plugga på datakunskapen, rolig dag? NEJ :D

Vi åkte ju skridskor igår ju! Har aldrig hört jessi klaga så mkt, haha
fick tvinga på henne skridskorna nästan! själv kände jag mig som en jäkla toffel som sprang runt och hämtade pucken åt pojkarna hela tiden, men i det stora hela va det ganska kul ändå!

btw, jag är kär i låten, lyssnat på den hela morgonen sen jag lämnade av erik på busshållplatsen



LEV LIVET OCH KNOGA INTE FÖR MYCKET!
malin andersson

Kommentarer
Postat av: aa

awesome

2009-11-09 @ 08:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0