Maaaalin

Jessica sitter och hotar med att köra in en hästkuk i min mun och ta kort och sprida bilden över hela skolan om jag inte går på handeln imorgon, känner mig såhääääääääääär hotad i princip :D Lektionen är i 20MIN! och sen efter det har vi tre timmars hål, och vi börjar handeln elva, nejtack tror jag iallafall. Har inte helt bestämt mig än men blir antagligen att jag är hemma och sover då :)


En sak som är bland det värsta jag vet är att sakna människor, tycker det är nått så sjukt jobbigt!
vissa tycker att det är mysigt, själv förstår jag inte det mysiga i det hela?
Man går runt och tänker på människan hela tiden i princip och sen får ryck för att man inte kan träffa den. INTE KUL. nu saknar jag plutt som är sjuuuuuk, tyck synd om mig?

Men nu snart ska jag iväg till friskis med johannii, det kommer bli greeeeeetaa!



LEV LIVET OCH KNOGA INTE FÖR MYCKET
malin andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0