Maaaalin

OKEJ, jag har varit sjukligt dålig på att uppdatera jag vet, men ah rverkligen haft fullt upp hela tiden och inte haft tid med bloggandet.

en aning EFTER, jo tack jag vet, haha + att listan är efter sen förra veckan..


Baby by me - 50 cent feat neyo







Det måste vara när jag jess erik skulle åka från råslätt efter att ha åkt skridskor och, erik smidig som han är med sin stora bag och hockey klubba ska sätta sig ner i bussen, men misslyckas totalt och typ "lägger" sig nästan ner på sätet. Han kom verkligen inte upp stod och försökte sätta sig ner as länge såg nästan full ut. Jag och jess garvade så vi fick ont i magen, haha





Veckans smile blir att min erkaplutt för en gång skull kom ihåg, DET ÄR DEN 16 IDAG, inte imorgon :D
hahahhahahahaha





Min förkylning, fy bubblan! går och snorar hela tiden neeeestan, dör om den håller i mer än en vecka.



LEV LIVET OCH KNOGA INTE FÖR MYCKET
malin andersson

Kommentarer
Postat av: Anonym

låten är sjukt bra! men missade du inte veckans babe? :O :O

2009-11-16 @ 17:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0