Maaaalin

FY BUBBLAN vad jag har stressat nu det sista eller?
kom hem vid halv sju efter att ha tränat med erka på friskis, åt fort och hoppade in i duschen fär att sen blåsa mitt super mega feta tjocka hår som aldrig torkar, fixa mig lite snabbt och packa. Ska försöka hinna med bussen som går 20.50 till bankeryd så springer fram åt tillbaka från datorn till mitt rum som en liten idiot :D haha
och plugga har jag fan i mej inte heller hunnit, har engelska prov tills på torsdag och måste kunna ca 124 glosor, 124 STYCKEN! vafan tänker dom med? jag har inte äns hunnit öppna bokjäveln, haha

Håkan hellström måste nog va den bästa genom tiderna, skojar inte!
hur bra är inte 13 eller hurricane gilbert? tröttnar ALDRIG på dom





LEV LIVET OCH KNOGA INTE FÖR MYCKET!
malin andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0