alla älskar vi rabih?

eftersom blogg.se inte vill sammarbeta med mig, genom att visa mitt youtube klipp, så får jag länka den istället!
http://www.youtube.com/watch?v=oz3VJaWPuR4&feature=player_embedded

hejsan! jessica här :) hur go är inte denna låten? Rebound - Hurricane (Rabih & Eddie). jag tänker typ, sommar - strand - massa kompisar - grillning - fest. hehehehe.

annars har detta vart min shopping dag! har inhandlat massa fina saker. Lila converse, randig tröjja med massa olika färger. (se bilden nedan) sen ett diadem med en rosett, med massa nitar och grejer i, as snyggt. Även ett par as cooola glasögon, och ett blommigt lite längre linne. Om jag hade orkat ta kort på de sista så hade ni ju självklart fått bilder.. meeen, jag orkar inte, så tyvärr :D




imorgon har jag utvecklingsamtal :( och efter det ska jag malin och johanna kolla på arn, hahahaha. kommer sitta as fint. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0