godmorgon

tänker inte sitta och ta gårkvällen i detaljer, men den va jävligt rolig! sköna männsikor och galna situationer. finns inte en ända bild tror jag inte, bara en på mig när vi väntar på bussen in till stan. jag har världens jävla as garv, så den tänker jag inte lägga in haha :D kvällen slutade väl lite halvknasigt, men sånt får man ta.

idag är det lördag.. antingen kommer malin och johanna hit ikväll, eller så blir det väl att sitta och glo film eller något. har blivit jävligt mycket fest det senaste så man har nästan tröttnat. menmen, fråga om en vecka så har väl suget kommit tillbaka ;)

har väl inte så mycket mer att säga nu, men åter kommer senare förmodligen :] puss / jessica

BJUDER PÅ EN SNYGG BILD PÅ LILLA ELSI FRÅN HER BIRTHDAY!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0