Maaalin

Sitter i min säng och har precis städat lite i mitt rum. Knöten stack för en timma sen eller nåt. Har haft världens bästa morgon tack vare honom. Det blir att fixa sig snart för att sedan kila iväg till tåget. Ska till bankeryd för att träffa knötet igen, det sägs att det blir en promenix. PUSS

The Teddybears – Rocket Scientist





Sånna dagar som den här får mig att tänka lite, jag har iallafall bestämt mig nu över saker och ting. Jag vet precis hur jag vill ha det, ska sluta upp med att älta saker fram och tillbaka och bara  leva i nuet, ta allt som det kommer och inte ge upp allting så himla lätt. Kämpa lite extra och inte dra ner mig i hålen så fort det går dåligt, allting löser sig förr eller senare och det gör det alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0