Malin va

Kom hem från plutt för en stund sen, och nu sitter jag här snorig och ont i halsen, buhu stackars lilla mig säger jag, har inte kunnat träna på länge nu. Blev ju smittad av en viss person så nu sitter jag och lider för mig själv och knarkar halstabletter och dricker te. Men ska snart ut på en promenix med självaste Torsten. så PUSS SÅ LÄNGE!

och bara för att jag varit sååååå duktig med att äntligen skriva ett inlägg som jag vet ni såååå troget väntat på så firar vi det med en äckligt charmig bild på världens bästa


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha, den där är så ful :D

2010-04-13 @ 21:21:46
Postat av: Maaaalin

nej SÖT! :D

2010-04-14 @ 15:28:08
URL: http://saladsblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0