nu ska vi se om vi kommer igång

HEEEEEEEJ, fett längesen! jessica här, fan jag sa ju att vi skulle börja skriva lite mer nu på lovet men jag har inte hållt mitt löfte överhuvudtaget. förlåt lovereaders, men rätt imponerande att ni fortfarande följer den hihi. följade inlägg käns som det kommer bli ganska långt, soo..




.. var hur nice som helst! väldigt mycket party, men gud vad kul jag hade. Torsdagen spenderades med amanda, julia, elsa, malin och johanna. Vi träffades på tåget in till jönköping och det var meningen att vi skulle bara umgås och äta oss tjocka på mcdonalds.. men vi hamnade hos vigge på ekhagen istället. lite halv party tills dom skulle ut på krogen, och vi fick sitta och vänta på en buss hem i hundra år, frös nästan röven av mig :)
fredagen spenderades hos marcus öhman med elsa. Han hade lite party, och vad kan jag säga mer? jag hade kul iallafall. lördagen var trevlig, men jag var fortfarande trött efter knappt någon sömn natten innan. Jag, amanda och elsa var hos jonas uppe på dalvik. Blev fick tidig kväll för min och elsas del, åkte hem efter att nästan somnat i soffan runt 10-11. Söndagen var helgalen! helt spontant utan att veta vad vi skulle göra den kvällen fick jag ett samtal som sa att vi skulle bege oss till kortebo till emanuels replokal, tydligen fest. också skit kul. så där fick ni min påskhelg.. naajs :)



sidney samson - riverside


övrigt i veckan har det inte hänt så mycket. Mest lekt med folk, vart på stan och lite sånt. men det fins ju en sak som jag inte har sagt något om i det här inlägget än.. min bästa vän elsi är just nu 17 år och 1 timme gammal hahah. vilket säger att hon fyllde år idag :) eller igår, eller vad man nu säger. klockan är ju en timme över 12.. vafan ni fattar! GRATTIS ÄLSKLING ♥ jag köpte ett par superfina rosettöronhängen av metall, och ett par glansiga legins till girlen, och nu ikväll har jag hon och markus fikat på bullar, tårta & saft. Även hyrt film, och senare kom fisken och vi tog en tur i marcus bil heheh.





puss och hej, allt för mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0