17

WAAH! hade nog seriöst världens bästa dag igår! Jag fyllde ju år och tjejerna överraskade mig med tacos och presenter. Vi förfestade hemma hos jess och sen drog vi upp på fest hos sara. Galet va kul vi hade, sån lyckad kväll. Men tyvär spårade de ju ute en aning i slutet, polisen kom och grejer. Slutade med att jag sov hoss jess. Tack för en galet bra dag igår alla! <3

Dessutom fick jag pengar med till min och eriks resa i sommar, SWEET



Dagens planer är att städa både mitt och sophies rum eftersom hon kommer hem från kina på söndag. Hämta lite skit hos carolinka och sen göra iordning mig till kvällen, ska antagligen på fest med alicia jess och amanda (?) om jag orkar och piggnat till lite! NICE

Free fallin, låtenmanaldrigtröttnarpå


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0