<3



godmorgon på er. jessten här. Det var nog inte bara jag som inte kom in på blogg.se går? satt hur länge som helst och väntade på att det skulle loggas in, och när det väl gorde det.. så stod det "den här sidan kan inte visas". weard.. iallafall! Dagen ska spenderas med elsa, vi ska till stan runt 4 tiden och sen till habo, för att träffa marcus, ara och dom. (enda skälet till att jag skrev "och dom" är för att jag inte vet vilka mer det är haha). Jag vet inte riktigt mer vad jag kan säga. Kommer nog en hiss&diss lista sent ikväll, eller om några timmar, eller imorgon. sååå, håll er uppdaterade till bloggen.. kanske skrivs något ni inte vill missa ;)
jag på en skön låt så länge. puss!


jay sean - if i ain't got you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0