jag blev miljonär

hej underbaringar. jesset här!

denna dagen har varit jobbig, fundersam och plågsam.
x var tvungen att gå upp 05.30 för det är skola.
x extrabussen kom inte imorse så bussen var överfull och jag var tvungen att stå upp.
x jag skrev ett jätte långt inlägg innan i skolan men datorn ville inte så allt stängdes ner.
x skolkade administrationen för jag pallade verkligen inte gå på den.
x somnade när jag kom hem och missade träningen.
(när jag somnade drömde jag även att jag blev miljonär på en trisslott)
x var ute och gick med mamma, trillade och min vänstra skinka gör Ont!


men imorgon har vi studiedag vi på erikdahlberg, så jag och malin ska träna sönder oss på förmiddagen. kommer va fett skönt, är sugen på att svettas lite nu! Jag undrar vad denna veckan har mer att bjuda på.. känns som det kommer bli ett rent helvete faktisgt. Men något jag ser fram emot är att min mamma har köpt kläder till mig :)hon vill inte säga vad det är, det ska bli en överraskning. Jag tror det är massa paljettsaker, hon vet att jag har börjat älska det hehe. Även på fredag får vi våra pengar, och då ska jag köpa en spetsbody på bikbok, en jätte stor och fin rosa ros-ring från gina, och lite annat smått och gott. kommer bilder på det när det är inhanldat :) blogg.se vill inte ladda upp bilder, men jag bjuder på den låten som är ,est sönderspelad just nu! PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0