JÄVLA SKIT, era små kukhuven.

JESSICAAAAAA!
jag är så sjukt jävla arg nu, längesen jag kände så här!

var på fest igår, hos philip i öxnehaga. Jag hade jätte kul till en början och alla var jätte trevliga. jag menar, alla kände ju nästan alla, och då blir det ju roligare.

Sen gick jag ner till väskan vid 1 tiden, som hängde bakom min jacka, där i ligger min mobil, och elsas plånbok. Några minuter senare när vi ska gå, är allt borta.

MIN MOBIL, elsas jävla pengar och grejer, flera hundra! JAG fattar inte hur fan man kan göra något sånt (!!!!!!) Man gör inte så, helvete.

Får jag tag på idioten till såkallad människa, alltså jag vet inte vad jag gör.
Men vad ska man göra? har polisanmält skiten nu, spärrad kortet och mobilen, så den är inte användbar ändå.

SÅ om personen eller personerna som gjorde det här har lite hjärta och läser det här, så kan ni för helvete lämna tillbaka den.



och på tal om lite roligare saker
alla hjärtans dag idag :) fick en jätte fin ring av mamma! och sen kommer tjejerna till mig och vi ska laga mat och ha disneykväll. hihi, ser fram emot det stort.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0