jessican igen!

tudels, kände för ett till inlägg nu innan jag ska gå och lägga mig i sängen och kolla på entourage :) jag har fastnat för en låt, och ni som följer mina inlägg och gillar min musik som jag brukar lägga in, kanske tycker att denna är lite weard, för lyssnar vanligtvis inte på sånt här! men här kommer den:


isn't it obvious - erik hassle
if holding hands is too descret, let's make out in the middle of the street


jag har precis färgat håret med! mörkbrunt.. kände att det behövdes, utväxten va ljus och min andra bruna färg hade också blivit lite ljusare, men det är som sagt fixat nu :D

på tal om något helt annat! fins det någon där ute mer än jag som har smakat på ballerina kladdkaka?




farligt goda! grejen är ju att man blir ju inte direkt mätt på dom, så man kan äta hur många som helst! hahaha. och en grej som jag inte fattar.. "doppa för bästa smak", som det står på förpackningen.. jag håller inte med, eller lixom, det är knappt någon skillnad om man doppar eller inte, heheheh.



bjuder på lite mer musik innan jag gittaaar,


mockingbird - eminem
tyngsta låten ever! man blir deppig bara man hör beatet..



i like - keri hilson



HEJDÅÅ :D

Kommentarer
Postat av: Sara

åh visst är ballerina kladdkaka goda! jag är helt såld på dom, precis som du säger.. man blir ju inte mätt på dom så man bara maler och maler. hahahha jag testade också att doppa i mjölk, men inte någon jävla skillnad xD den fastnar ju inte dirket på kakan, hahahha du fattar. saknar dig jessi <3

2010-03-01 @ 14:47:40
Postat av: jessica

hahahah söt är duu! saknar dig med saris, vi får ses alla någon dag snart, helgen kanske :) <3

2010-03-01 @ 17:46:11
Postat av: Sara

jo men det kanske vi kan, kanske på lördag. om jag inte ska va i tidaholm då, men vi kan höras? ha det bra och sköt om dig<3

2010-03-01 @ 21:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0