lemme' buy u a drink

jessica här, jag har en rolig, och en tråkig nyhet. vi kan börja med den dåliga. Min älskling har dött :(.
han orkade väl inte med livet mer och bästämde sig för att inte återvända till mig efter att jag stängt av honom. okej.. jag KANSKE råkade slänga till han i bordet, men om han hade velat så hade han satts på igen när jag tog bort och satte i batteriet. Jag fick igång han i kanske 4 timmar, men då va skärmen helt vit med några rosa (<3) ränder, men sen la han av. Vi snackar såklart om min mobil. Jag har lånat en av malin nu, som jag kommer ha tills jag köper en ny. så om ni smsar mig, skriv vilka ni är! har nämligen sex nummer nu hahaha.

den roliga nyheten, är att våran kära blogg fyller 3 månader på lördag :D vi trodde inte att vi skulle hålla igång så länge, men titta hur långt vi har kommit!

sitter hemma hos malin (kuken) nu. Hon fixar sig inför erkaa. Så snart bär det iväg från habo till bankeryd! vi ska förmodligen sova över inatt, om hon inte ska sova med erik. haha sån onödig fakta som ni kommer att ryka på ena ögonbrynet när ni läser, jag vet.. men jag har inget att göra :( försöker fördriva tiden så gott som det går.
ni kan få en halvbra svensk raplåt:


afasi & fility - jag kunde inte bry mig mindre


alltså jag taggar som en jävla galning till helgen. den kommer lätt bli den bästa på länge! lite surt att min elsa inte är hemma bara, men jag tror att vi andra brudar kan liva upp stämmningen ändå ;) tror ingen har missat att malin fyller år (!!) alltså det kommer bli så feett. Vad är det för dag idag? onsdag va? betyder att imorgon är det torsdag, och sen är det FREDAAAAAAAAAAAAG. iiiiiihii. sen kommer hela den dagen gå, och sen efter det är det lördag, kommer också bli awesome med malin och alicia :D en riktigt partyhelg vill säga, men det är bra ibland. eftersom min förra bestod av filmer och godis.

ska se om jag hittar någon bild som jag kan lägga in så att inte inlägget blir alltför tråkigt. men annars säger jag PUSS sålänge. (jag hittade ingen)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0