lördag kl halv två

godmorgon världen. jess här! fattar ni hur länge jag har sovit idag eller? helt sick. men jag har ju mina anledningar som ni förmodligen kommer se längre ner i texten :D

torsdagen blev som planerad. Jag gick hem till elsi på dagen och så bakade vi, hihi. Chockladbollar och muffins. Det va meningen dom skulle bli kladdiga, men de blev dom inte :( eller dom va ju inte dirrekt torra, men.. aja whatever! Markus&Marcus kom på kvällen (som sagt) och fikade och kollade massa film :) slutade med att dom slocknade här! men kan ju inte säga att vi sov så mycket. Ingen var trött, men runt 6 somnade vi ändå, och gick upp vid 10 hahaha. Käkade frulle och sen åkte dom hem.
igår, fredag, så blev det fest för min och elsas del. Ändä borta i österängen! Louice hette hon som hade den, men vårt sällskap vad Kenny :D helt okej kväll, den rullade på.. men med trötta ögon och förjävligt hungriga magar så åkte vi hem rätt tidigt. Slockade dirket hemma och sov 13 tmmar :D
denna kvällen är inte helt bestämt än. Vi kanske ska till ekhagen, till vigge och partaja med dom. Eller kanske med malin, martina och johanna till mariebo och partaja med dom, Eller så blir det bara filmmed några.. vilket jag stället på iallafall. Jag orkar ingenting känns det som, och specielt inte ut i detta vädret!

Det sura är att man inte kommer någonstans ikväll typ heller. Vädret.. det är ju 100 meter snö vart man än går, så bussarna är inställda. Dock inte alla vad jag vet, men dom flesta.
Och just det! min mobil har ju kommit med. Så jag har nytt nummer mina vänner :D 0700445578! rätt enkelt, as nice.

Nu ska jag kila! hade fint så hörs vi kanske senare, bajjjjj ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0