my weekend

hejsan alllaaa. jessica här! jag vet att det va ett tag sen.. torsdag eller freedags tror jag, och jag ber om ursäkt för det. har vart fullt upp.. tror jag haha. har inte suttit vid datorn iallafall. tänkte skriva lite om helgen.

fredag; planerna var så att jag, malin, carro, johanna, amanda och elsa skulle partaja. Delvis blev det så, fast bara jag, amanda och elsa. Vi åkte hem till amandas kille jonathan som bor precis mellan torpa och råslätt. Va det ett tag, och när resten av allt folk drog på krogen, gick vi till ett annat ställe och typ chillkrökde.

lördag: spenderades med elsa i tenhult. Åkte hem till någon brud som hade fest, men det var egentligen william vi kom dit med. kom hem rätt sent men somnade direekt.

idag, söndag; vaknade runt 1, satt framför datorn och typ bara glodde, hade så sjukt tråkgit. Fick föär mig att jag behövde ny maskara och ett par skinhandskar, så åkte in till a6. Men jag kommer där ifrån med helt andra saker, ett par gråa jeanslegins, en svart/vit randig tröja, och en blå tunika hehehe.

blir ett super tråkigt inlägg utan bilder och sånt, men jag kan tipsa om en låt iallafall. gimme gimme - beenie man. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0