tattoo?

hej, jessica igen. Måste bara säga några snabba ord!

jag är fett sugen på en till tatuering nu, och jag vill ha den precis under armbågen. Jag fick insperationen av erika som var med i paradise i år, här ska ni få se en bild:



det står typ 'erika' eller något med någon ful stil.. men iallafall, stället och allt är så sjukt snyggt. Jag vet inte Vad jag vill ha där än. Lite tråkigt att skriva något med tanke på att jag har ett J på benet, men jag skulle kunna tänka mig att ha en drake, i tribalform.. men det är bara något jag har uppritat i huvet, så hur ja ska få det på papper har jag ingen aning om!


btw så ska jag åka till frisören och klippa mig snart! kvart över sjuu. jag ringde innan idag, och jag hade tur.. för precis några minuter innan mig så hade en annan tjej ringt och avbokat sin tid :) perfaa.. aja! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0