var medvetandet vid liv?

hej underbaringar, jessica här.. kvällen igår, mja vad kan jag säga egentligen. jag kommer skriva nästan exakt som det var, hur pinsamt och dumt det än är. haha

kvällen började jätte bra. Åkte hem till johan, alicias kille och sen kom även en kille vid namn jocob och en som heter hanna. vi käkade lite och sen började festen. vi hade as kul, tills jag och anna bestämde oss för att börja shota lite. blev nog en anning för mycket för efter klockan halv 10, minns jag inget :s och då menar jag verkligen inget. jag började spy och kunde inte prata, helt gone. min mamma kom och hämtade mig och hanna runt 11 halv 12. grejen var, att anna blev helt lost som mig med. måste ha varit något med spriten alltså..
från och med nu, ingen mer sprit. får hålla oss till öl och cider.. mycket bättre. så tro inte att jag är sån fylletjej nu, för det är jag veeerkligen inte :p vet inte hur det spårade ut igår..
och alicia, min lilla älskling. tack för allt, du är bäst ♥

jag är lite depp idag efter igår, så ni bör nöja er med bara ett inlägg med text.
förmodligen så kommer ett bild inlägg senare från malins birthday. kanske lite hiss och diss, kanske lite musik. vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0