bara lite allmänt

jessica här. såg att johanna klämmde in ett inlägg igår, keep it up ;)

har suttit som en galning nu i en timme och försökt komma på vad en låt heter, och vem artisten är. Jag kom verkligen inte på. Sökte på allt möjlig på google, the voice.. kollade massa bloggar, ringde tillochmed runt till några. haha, fattar ni hur desperat jag var eller? Jag viste att det va en tjej, hennes artistnamn var kort. Hon var känd för kanske 2-3 år sen och hon är i 23 års åldern. Först trodde jag att det va typ "mommo" eller "mammo elle något liknande.. Men, hahahahah JOJO heter hon juuuu! och låten heter little too late. FY FAN VA SKÖNT när jag kom på det! så tänkte att jag slänger in den här;



Malin tvingade med mig till friskis efter skolan, jag hade ingen lust och viste hon. Slutade med att jag cyklade 10 minuter och körde en armövning.. sen gick vi hahahaha. Men vi ska träna ett hårt och svettigt pass imorgon har vi sagt ;) sen kanske det blir dans. Sofie har äntligen kommit hem från thailand så vi ska börja köra igång hiphopen igen, kommer bli awesome!




jag vet inte riktigt om det var allt. just nu kommer jag inte på något mer iallafall. BLÖT PUSS PÅ ER!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0