det sista helginlägget

jessica igen, tänkte skriva lite om denna otroligt slappa helgen. :)

i fredags var jag med amanda och malin. satt och chillade lite hos amanda först, sen träffade vi lite folk. Kollade på film osåå. sen blev det tidig hemfärd.

igår, lördags lekte jag med elsa! satt hemma hos mig fram till 9 på kvällen och hade inte en anning om vad vi skulle göra, slutade med hemmafest i bankeryd hos emelie. haha.. mja. hennes päron kom hem och alla va tvunga att gå, så blev tidigt kväll då med när man kom hem.
jag har nog sommnat 12 på kvällarna ;D men nästa helg blir det ändring!

idaaag.. nu snart ska jag städa mitt rum. eller städa och städa, mamma fixade det nyss. jag ska lägga in alla kläderna i gardroben ;) sen senare ska jag till stan med henne, och efter det träna med malin, och kanske johanna :]

även nu i veckan ska jag äntligen köpa min älskling som jag länge velat ha!
hon är så fin, hon glittrar ju och är rosa : D helt siiickkkk!

PUSS
/ Black Eyed Peas – Alive


Kommentarer
Postat av: Anonym

har inte du en spotifylista som du kan länka eller vad man säger för du verkar ha bra musik! =)

2010-01-17 @ 16:00:05
Postat av: jess

självklart :) kan göra ett nytt inlägg med min lista;)

2010-01-17 @ 18:22:23
URL: http://saladsblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0