aoui

wei min morgon började redan vid nio, var duktig idag och skulle gå upp tidigt för att träna! Måste vända tillbaka dygnet nu annars somnar jag inte ikväll och det är ju skolan imorgon och allt!
Så jag och erkalainen skyndade oss till tåget och sjääälvklart är det försenat, stog och frös bara för att tågjäveln var 10 min sent. Sååå typiskt. Så fort jag kom in drog jag till friskis för att träna, gick super och va grymt taggad!
Stog och skrattade lite smått för mig själv på någon tränignsmaskin för tanten bredvid var HELT cp, skojar inte!
Hon stog och gjorde nått jäkla cp ryck med huvudet samtidigt som hon tränade, såååg sjukt skumt ut och kunde verkligen inte hålla mig.. HAHA

Det blir snart att fixa mig för ska dra in till stan igen med carolinen, måste ha kläder! + att mamma fyller år imorgon och som vanligt är jag sen med de.



Detta lovet har verkligen varit upp och ner för mig, både bra och dåligt. Men man inser tillslut att saker är viktigare än andra och efter det tar man beslut. <3



Koka kola veins - The Tough Alliance







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0