vilken jävla nyårsafton :D

jessica här, död är jag. känns seriöst som jag har blivit överkörd av ett tåg eller liknande. usch..
jag tänker ta hela min nyårsafton rätt igenom, så ni får veta vad som hände och vad jag gjorde. haha, om elsa har hunnit logga in på msn och skickat bilderna tills jag är klar, så blir det ju några pics med, men annars så kommer dom i ett annat inlägg senare :) så lets go..

kvällen började skit bra: jag, elsa, sofie, johanna, stina, robin.h, robin.ä, olof, viktor och david förfestade hos mig. Det va skit trevligt, och jag elsa och sofie hade fixat så fint med serpentiner och sånt :D så vi drack lite hemma hos mig, och jag hade ju tänkt att vi kanske skulle vara där till 10 och sen dra på en annan fest.. men redan då började kvöllen gå utför. Vi satt hos mig kanske till 8, och alla kom vid 7.
Så alla splittrades typ, och det va inte en del av planen.
kvällen fortsatte: jag, elsa, sofie, olof och viktor stack på fest i mullsjö, och dom andra stack till stan. Det va meningen att vi skulle va i mullsjö till 11, sen ta tåg hem och fira tolvslaget tillsammans alla. Men så blev det inte! efter alldeles för mycket sprit, så stannade vi tjejer kvar där av någon jävla anledning, ingen aning om varför. Så där satt vi, i mullsjö, as packade och viste inte vad vi skulle göra. Jag minns inte ens tolvslaget, då är det kris.
kvällen slutatde: vi gick, kanske runt 2, till stationen. Jag trillade och skrapade upp hela mitt höger ben, känns sådär idag faktisgt. Sen vet jag verkligen inte vad som hände, men jag började störtlipa, alltså verkligen panikgråta.. och gjorde en sak man verkligen inte får göra på fyllan. Tog upp mobilen och ringde massa folk. WHY?! sjukt pinsamt, och jag mins inte vad jag sa till någon. Jag ringde iallafall upp och bad om ursäkt till alla idag, tror jag, kanske missade någon. Sen av alla männsikor, kom min mamma och hämtade oss. Jag minns knappt något mellan 22-03.00. jaja, vilken jävla nyår.

fast kul hade jag, tror jag, några timmar iallafall, och det är ju rätt sweeeeeeeeeet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0