godmorgon.

jessica här! vaknade för något halvtimme sen eller så, så sjukt gött med lov. fick ett sms av johannisen som frågade om jag ville hänga med och träna, och vist vill jag det! så vi tar tio i 2 tåget in till stan för att svettas lite på friskan :)

helgen har varit nice. jag minns inte just nu vad vi har gjort, men jag vet att jag inte har haft tråkigt.Den har spenderats mest med alicia och elsen, och vihar väl häängt med folk, hahah.
ikväll kommer en främmande man in i mitt hus, daniel heter han :O tillsammans med pinglorna då, ska bli spännande :D får se vad vi hittar på, blir säkert film och liknande. Alicia skulle ta med sitt pictonairy eller hur det nu stavas, såå.. haha, det blir nog kul :)

nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer :) så pusss!

 




bjuder på en låt när vi ändå är igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0