humor på hög nivå

felsms.com


Till: Pappa
Sms: Jag tänder så sjukt på dig och vill verkligen ha sex med dig ;*
Svar: Sök hjälp

Förklaring: Var egentligen bara ett löjligt knullsms som gick runt bland kompisarna men jag råka skicka till pappa vilket jag iofs bara skrattade åt senare :)




Till: Mig
Sms: Jag är så Jävla hård just nu, ska jag komma över? Är sugen på att testa något nytt, vill knulla dig hårt i röven.
Svar: Dude! Skärpning!

Förklaring: En jobbarpolare (kille) som skickade till mig(också snubbe). Skulle till någon brud.




Till: Pappa
Sms: Du har både stora fötter och händer det måste betyda att du har annat som är stort också?  :P
Svar: Ja handskar och skor. jag tycker inte att du skall skicka sådana här sms till killar. Det kan låta konstigt.

Förklaring: Skulle skicka till en killkompis till mig men skickade till pappa och fick skämmas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0