i belive in witches

tudeluu. jessica här, trött som fan och mina fötter är som isbitar. Har varit lite seg med att skriva dom senaste dagarna, men jag har bara inte orkar. Iallafall, tänkte skriva lite om vad som har hänt sen det senaste inlägget från mig.
i torsdags.. jag tror bilden säger allt!


jag och elsa gick till affären och köpte grönsaker och kollade på massa filmer, otroligt nice. somnade där och på morgonen dagen där på blev det änu mer film.

igår, fredag, så var det fest. Jag, elsa, marcus, bakos, richard och philip. Först hamnade vi hos några stirrbarn på torpa. Det var världens liv och massa catfights så vi gick där ifrån tidigt hahaha. Åkte hemt ill Bankeryd igen och hamnade hemma hos richard, för han va tydligen ensam hemma. Vi hade rapbattles, och massa sång i bussen på vägen dit som jag tänkte ni skulle få ta del av haha!



öhman: beatet
andrea: "duuuu,dududu"
elsa: BIGMAC!
bakos: rap






hahahahahahahaahahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0