jessica skriver!




dessa gullpluttar hade livets fest igår, och det var nog inte bara jag som tycker det. det var sjukt kul!
jag tänkte att jag drar kvällen rätt igenom, så får ni bestämma själva om ni vill läsa eller inte ;)

Elsa baby kom till mig runt 6 kanske, och vi fixade oss tillsammans och fick sen skjuts in till stan, skulle egentigen på förfest, men slutade med att vi åkte upp till mcdonalds utanför a6 för att möta koffe och kläboe. nu va klockan typ halv 9, och vi tog bussen till festen, som låg på öxnehaga :) dom hade hyrt en lokal.
kvällen rullade på, fet musik, fett folk. allt var perfekt! så efter söndertrampade fötter och en svettig kropp efter all dans tog jag och daniel sista bussen hem, eller rättare sagt till stan där mammi hämtade mig.
ojdå.. jag trodde denna texten skulle bli jätte lång, men det blev den ju inte. Tror inte det tog s några bilder igår alls, om det nu gjorde det, och jag får tag på dom så klart jag lägger upp dom!
och änu en gång, tack för kvällen alla som gjorde den, kommer inte glömmas på länge ;)

på tal om fester, malleballe fyller ju år snart. och hon är fett sugen på att hyra lokal med. Så det blirnog så, om vi inte är för sent ute, och om det inte blir för dyrt. vi återkommer med det.
nu snart ska jag upp och fura min mormor som fyller år :D äta mat osåå. blir nog bra.

föresten, säg hej till mina nya älsklingar :)



men det var allt för mig. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0