Maaalin

Har inte skrivit på år och dagar, min ursäkt till de är att jag har haft bättre saker för mig sådetså!

Imorse blev jag ivägdragen till friskis, var inte såååå jätte pigg direkt kan kag inte påstå höll på att dööö när vi skulle gå upp och försökte övertala erka att ta en senare buss, men det gick inte. Så upp ur sängen och packa och springa iväg till tåget. klockan var BARA halv tio. Nör vi väl kom dit var friskis stängt, DÅ höll jag seriöst på att ta livet av mig men som tur va öppnade de efter 20 min. Trodde först att jag åkt dit i onödan, hahaha
Tränade och stack hem, fixade lite och ska snart om ngåra timmar iväg igen. Jag har faktist varit grymt duktig denna veckan må jag säga, känns riktigt bra!

påtalomnågotheltannat hade jag och plutt 9 månader igår ♥



Keane - Crystal ball


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0