super lam dag!

jessican här! det va en som trodde jag hette jessican för att jag alltid skriver det, så om det är någon mer som undrar, så är svaret nej. vet inte varför jag skriver det ens, : D

somnade vid kvar i 9 igår ikväll. satt hur länge som helst och väntade på att family guy skulle börja vid halv 9, och när det äntligen gör det.. så somnar jag. yeeyy! men de va iallafall lätt att gå upp imorse, en liten fördel.
tror jag satt på bussen runt 55 minuter imorse. kom försent då såklart, jävla bankeryd!

gjorde bort mig idag också.
jag.. jessica, är det någon som hatar att ha fel så är det jag, jag ger mig aldrig :D så jag och malin kollade när daniel skulle ha håltimma idag, och såg då samtisgt att han slutade kvart i 4.
så kommer han lite senare och säger att han slutar kvart i 5. men ja va ju "säker" på att han iiinte gjorde det, plus att han hade sagt att han inte kunde sitt schema så bra precis innan. så vi slog vad, 20 spän.. allt slutade med att jag förlorade -.-
kuk, jag är 20 kr fattgare ahaha.

idag vet jag inte riktigt vad som händer, hade planer men dom blev ändrade.. såååaattee' får se vad jag hör, ni kan ju slå en pling på min luur. PUSS :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0