vafan hände?

gissa vem som som skriver... haha JESSICAA såklart! tror jag har skrivit dom 5 senaste inläggen iallafall.. angels vad hände med er? jag vet att ni lever så skriv för sjutton :D

Min dag kommer nog att vara den slappaste iallafall. Jagvaknade precis nyss och satte mig här. Och jag kommer sitta här och njuta av min sista dag på lovet och lyssna på musik fram till 3 kanske. efter det ska jag ta en buss in till staden och chillträna lite. ytligare efter det ska jag hem till en kompis och kolla på film och sånt :)
sen kanske vid 8 ikväll när jag kommer hem, ska jag toppa mig och färga håret.. eller mamma ska göra det på mig rättare sagt :) snacka om planering på sin dag haha!





som sagt, sista dagen på lovet.. fast jag ska ju inte klaga, vi på ED börjar på en fredag, sen är det helg efter några timmar igen. plus att jag har sovmorgon imorgon ;) och jag menar, vad är det? 5-6 veckor sen är det lov igen? kanske borde lyssna på mamma när hon säger att vi har det slappt i skolan. Men detta lovet har iallafall varit jätte bra. Inte för att jag kommer ihåg så mycket vad jag har gjort just nu, haha.

så vad händer i helgen foxxx? hörde jag rykten om party eller filmkväll, you tell me!
pusspå't



Kommentarer
Postat av: Crille D

JAg ställer på filmkväll på lördagen! Typ 8000 filmer, NICE!

2010-01-08 @ 10:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0